14 грудня 2017 року на базі Ніжинської загальноосвітньої школи I-III ступенів №15 відбулося чергове засідання ШВПМ, під час якого вчителі обмінялися досвідом щодо пошуку ефективних засобів формування творчо спроможної особистості учня на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних технологій.
На бінарному уроці, проведеному для учнів 5-го класу вчителями української мови й літератури Щербини Ірини Петрівни та зарубіжної літератури Лінник Любов Михайлівни, діти науково описували тварину для Вікіпедії на основі оповідання Ернеста Сетона Томпосона «Лобо». Вони взяли активну участь у «Кроссенсі», складали «Кола Вена», під музичний супровід виконували текстову роботу. Окрім цього, мали змогу переміщати набуті знання з однієї площини в іншу, зіставляти явища, робити різнопланові висновки. Проведений урок –це творчий тандем двох учителів та учнів, спрямований на виховання креативних компетенцій.
Наступним кроком активної співпраці вчителів був майстер- клас «Формування творчо спроможної особистості учня на уроках української мови та літератури шляхом використання інтерактивних технологій», проведений учителем української мови та літератури Борщ Оксаною Анатоліївною, яка захопили учасників такими інноваційними методами, як «Кластер», «Фішбоун», «Рафт», «Криголам».
На завершальному етапі керівник ШВПМ Колесник Олена Михайлівна запропонувала колегам навчальний матеріал у таблицях та схемах для підготування випускників до виконання творчих завдань на ЗНО з української мови та літератури .
Отже, рушійною силою у формуванні творчо спроможної особистості учня є його тісна співпраця з учителем. Саме така мета була досягнута вчителями Ніжинської загальноосвітньої школи №15 та членами ШВПМ.
|