Субота, 17.08.2019, 21:09
Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст №15
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 152
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичне обєднання вителів математики та фізики

        Методичне об’єднання  вчителів математики та фізики під керівництвом вчителя вищої категорії Нахаєвої І.А.  крокують в ногу з часом, спрямовують свою діяльність на «Формування та розвиток життєвоспроможної творчої особистості через ефективні форми науково-методичного та психологічного супроводу навчально-виховного процессу, національно-патріотичної педагогіки» Кафедра вчителів математики та фізики нашої школи налічує 7 чоловік з них :

6 учителів  вищої категорії;

 1 учитель першої категорії.

1 - учитель, має звання «учитель-методист»;

1 -  «старший учитель».

    Кожний педагог обрав для себе методичну проблему, яка випливає із загальної методичної теми м/о.

         Москаленко В.М, вчитель вищої категорії працює над проблемою «Розвиток логічного мислення школярів на уроках математики». Математика у її житті – це шлях до дитини, до найсокровенніших таємниць її думки, логіки, творчого горіння , до краси і гармонії. І до кожного учня – свій,  неповторний, бо такі вони всі різні, наші вихованці. Її учням поталанило – вони навчаються у вчителя яскравої індивідуальності строгого і вимогливого, , який тонко розуміє дитячу психіку, з рідкісним даром доступно трансформувати свої знання у знання школярів. Підтвердженням цього є результати здачі ЗНО та вступ її вихованців на безкоштовне навчання.

             Долею судилося, що математика стала справою життя Самойленко Л.В. Девізом своєї діяльності вона вважає слова відомого педагога В. Сухомлинського: «Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру у безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер». Головним  у своїй роботі вважає пробудження в учнів інтересу до навчання, що можливе лише під час взаємної співпраці вчителя та учня, відшукання такої стежини, що пролягає до кожного її вихованця. Уроки Лариси Володимирівни – це уроки емоційного спілкування, які збагачують ерудицію, формують інтелект учня.

          Величезний досвід роботи  у школі має Любарець Л.Ю.. Обізнаність  та володіння арсеналом педагогічних умінь та навичок, знання предмета, уміння створити атмосферу продуктивного пізнання, глибокий інтерес до нього є поштовхом до творчого пошуку разом з учнями. Під час спільної праці з дітьми Людмила Юхимівна формує у них культуру розумової праці, реалізує принцип переконаності школярів у дієвості та необхідності знань, розвиває самостійність  учнів як засіб інтелектуального розвитку, навчає таких прийомів мислення як порівняння, узагальнення, класифікація, встановлення причинно-наслідкових зв’язків. На її уроках панує атмосфера підтримки особистості.

            Педагогічним кредо учителя Савельїчевої Г.К. є слова видатного українського педагога Григорія Сковороди: «Лише той учитель, хто живе  як навчає». У своїй педагогічній діяльності Галина Казимірівна застосовує інтерактивні методи навчання, зокрема групові форми роботи та сучасні інформаційні технології. Приділяє велику увагу активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках. Педагог глибоко переконаний, що взаємна зацікавленість учня та вчителя, їх співпраця та співдружність дають очікувані результати.

       «Дитина має право на помилку, дитина має право на самоповагу!» - вважає та працює за таким принципом вчитель математики Туревська Людмила Миколаївна.  Хороший вчитель за її переконанням вчить знаходити істину, а не подає її в готовому вигляді.  Педагог намагається організувати урок так, що на ньому неможливо не мислити. Середовище, дидактичні засоби уроків Людмили Миколаївни повинні за її задумом, суттєво впливати на розвиток учнів, стимулювати і направляти розвиток особистості. Формує у школярів уявлення про ідеї та методи математики, її загальну роль у пізнанні природи.

        «Роби свою справу якнайкраще і будь хорошою людиною» за таким принципом живе і працює Нахаєв В.М. Бажання навчити фізиці всіх, допомагати дітям опанувати складні фізичні питання з цікавістю без перевтоми привело до створення власної системи викладання. Значну увагу вчитель приділяє Організації експериментальної роботи на уроках, яка покликана максимально виявити, ініціювати, використати індивідуальний досвід дитини в процесі вивчення фізики. Головне досягнення роботи за такою системою – спокійна творча праця на уроці, високий прогнозований результат якості знань учнів.

     «Через почуття та розум – до душі та серця кожної дитини» - педагогічне кредо вчителя фізики та математики Нахаєвої І.А. Педагог У своїй роботі органічно поєднує традиційні методики проведення уроків з нетрадиційними. Учитель вважає, що  вивчення теоретичного матеріалу систематизованими дидактичними блоками, робота над опорними фактами та задачами дають очікувані результати в учнів.

       Кожний вчитель вносить в спільну роботу крупицю власного досвіду. М/О вчителів математики та фізики працюють за принципом Генрі Форда «Збиратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх».

      І на засіданнях м/о обговорюються найважливіші, найактуальніші питання сучасного викладання математики та фізики, опрацьовуються нормативні документи. Значну увагу в цьому навчальному році приділено впровадженню нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти.

        На залишилося поза увагою у плануванні завдань м/о така важлива форма підвищенням рівня професійної майстерності як самоосвіта,  питання впровадження інноваційних технологій у  навчально-виховному процесі.  Відбувається обговорення новинок наукової, методичної та довідкової літератури, передового досвіду вчителів, разом шукаються нові форми проведення засідань методичних об’єднань, а саме проведено:

Круглий стіл «Шляхи втілення нового Державного стандарту»

Практикум «Впровадження та застосування інноваційних технологій  уроках математики та фізики»;

Педагогічні посиденьки із захисту досвіду роботи вчителями;

 Заслуговують на увагу Методичний аукціон та педагогічна кухня, де широко пропагуються форми та  методи розвитку творчих здібностей школярів та особистісно-зорієнтованого підходу до навчання.

        Активну участь вчителі беруть у роботі  міських методичних об’єднань вчителів математики та фізики.

Нахаєв В.М. – керівник опорної школи з фізики;постійний член журі міської олімпіади з фізики.

Савельїчева Г.К. – керівник творчої групи яка плідно працює з обдарованими дітьми., член журі міської олімпіади з математики.

Учителі радо діляться своїми доробками через відкриті уроки, друкування у фахових журналах та на сторінках електронних видань:

        Творчий потенціал педагогів та школярів  розкривається в позакласній роботі з предметів. Добре продуманий і організований навчально-виховний захід сприяє виявленню і розвитку творчих здібностей учнів.

        Тиждень математики відзначився різноманітністю проведених заходів, який зацікавив школярів 5-6-х класів математичною вікториною «Еврика»»,  учителі Туревська Л.М., Савель’їчева Г.К..; у  7-8-х класах цікаво пройшла   гра «Розумники та розумниці», учитель Нахаєва І.А; для  школярів   8-9-х класів проведена розвивальна гра  «Фізики і лірики», учитель Нахаєв В.В. Учні 10-11 боролися у брен рінзі

         Взаємозв’язок урочної та позаурочної роботи дає змогу учителям  розвивати  у вихованців інтерес до  навчального предмета, визначати більш обдарованих дітей, активізувати їх пізнавальну діяльність, залучати їх до участі в конкурсах, олімпіадах різних рівнів  проведення.

 У цьому році взяли участь в олімпіадах з математики  та фізики взяли 93 школярі, у конкурсах – 168 учнів.

    Звичайно є в нас і перемоги, і є ще над чим працювати, але головним орієнтиром в роботі наших вчителів є  виховання компетентного та конкурентно-спроможного в сучасному суспільстві учня.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту