Четвер, 21.11.2024, 11:04
Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст №15
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 339
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

/dokymentu/risunok5.jpg

  Школа-найдивовижніша лабораторія, що нагадує калейдоскоп із розмаїттям загадкових і дивних візерунків, у ній створюється неповторне, чудове майбутнє. У калейдоскопі  шкільних подій завдання вчителя – дати дитині можливість не лише отримувати готове, а й відкрити щось самостійно, спонукати учнів мислити, відповідально приймати рішення, учити робити наукові відкриття, здобувати самостійно знання, оскільки сучасний світ виставляє саме такі вимоги.

Методичне об’єднання вчителів природничих наук, яким керує старший учитель географії Дегтяренко А.О. крокує в ногу з часом, спрямовує свою діяльність на «Формування та розвиток життєвоспроможної творчої особистості через ефективні форми науково-методичного та психологічного супроводу навчально-виховного процесу, національно-патріотичної педагогіки».

Вчителі методичного об’єднання  працюють над впровадженням і вдосконаленням  елементів різноманітних  технологій навчання.

Так, розв’язуючи завдання власної методичної проблеми Учитель географії Дегтяренко А.О. у своїй роботі надає перевагу діяльнісному підходу до навчання, а саме створенню проектів. Педагог вважає, що проектна технологія сприяє зацікавленню школярів у набутті знань, які можуть стати їм у пригоді в подальшому житті. Робота над навчальними  проектами розвиває в учнів уміння здобувати інформацію, аналізувати її, робити узагальнення, втілювати в певному навчальному продукті. Такий підхід ставить учня в умови реального використання знань, розвитку та збагачення власного досвіду учнів.

Виховання особистості кмітливої, самостійної, творчої – соціальне замовлення інформаційного суспільства. Це розуміє і  учитель біології Гінда М.А., вона вважає,що « Кожна людина має сонце, тільки слід дозволити йому світити». Активне використання технологій критичного мислення допомагає її школярам виділяти проблему, шукати самостійно шляхи її розв’язання логічно будувати свої думки, вести переконливу аргументацію й обрати єдино правильне  розв’язання. Мабуть тому її вихованці мають міцні знання.

Дитина в своєму розвитку повторює шлях людства у пізнанні. Цей шлях змушує активно діяти, шукати нове, вирішувати проблеми. Навчальна перепона стає для школяра  каталізатором активного мислення. Таке природнє прагнення дитини в своїй роботі використовує учитель географії та економіки Дейкун І.О., впроваджуючи технологію проблемного навчання. Інна Олексіївна переконана, що «Навчання подібне до веслування проти течії. Перестанеш веслувати, течія негайно віднесе тебе назад», тому навчає школярів весь час  рухатися вперед за новими знаннями, переборюючи перешкоди. Проблемні питання, ситуації, які пропонує дітям, змушує їх розв’язувати пізнавальні  протиріччя, а  для цього необхідно здобувати нові знання, досліджувати факти, опановувати нові види діяльності.

Визнання індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної дитини спонукало вчителя біології Куровську Т.О. використовувати на своїх уроках технології розвивального навчання.  Де в центрі – учень з розвиненою внутрішньою мотивацією, позитивною установкою на роботу. Тетяна Олексіївна  вчить школярів творчо підходити до досягнення навчальної мети, допомагає визначати особистісно-значущі цілі діяльності на уроці, пропонує вибір способів навчальної діяльності, залучає школярів до контролю за розвитком особистих досягнень.

Технологію інтерактивного навчання часто можна зустріти на уроках учителя хімії Черняк Т.М. Вона ставить за мету створення комфортних умов, за яких школяр відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Педагог на уроках передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Уроки Т.М. побудовані таким чином, що кожен вихованець виявляє свою активність, творчий підхід до розв’язання поставлених  завдань, готовий поділитися своїми здобутками з іншими учнями класу.

Методичне об’єднання вчителів природничих наук – це майстерня з впровадження педагогічних технологій, мета діяльності якої виховання  компетентного, конкурентоспроможного у суспільстві учня.

Компетентність вихованців залежить від компетентності вчителя, тому особливу увагу  члени методичного об’єднання  приділяють самоосвіті.

Прагнути до вершин професійно-педагогічної майстерності – це означає вчитися все своє життя, вчитися працювати колективно, на основі загальної педагогічної позиції і єдності дій  вчителів і учнів.

Вчителі систематично працюють над підвищенням рівня професійної діяльності, ознайомлюються та обговорюють інновації, методику викладання предметів, новинки наукової, методичної та довідкової літератури, всі вчителі мають навички користування комп’ютером . У своїй роботі використовують електронні посібники, ресурси Інтернет.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту