Четвер, 25.04.2024, 03:13
Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст №15
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 337
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Склад ради старшокласників Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 15

Голова Ради старшокласників – Мельничук Анастасія, 11 клас;

Заступник голови Ради старшокласників – Кривицька Анастасія, 10 клас;

Голови центрів:

«Освіти і науки» – Лагодна Валерія, 11 клас;

«Прес-центру» – Куйда Валерія, 11клас;

«Культури та відпочинку» – Жереб Юлія, 11клас;

«Волонтерства» – Проха Анастасія, 10 клас;

«Правопорядку» – Руденко Владислав, 11клас.

 

Багато цікавих ідей було втілено завдяки учнівському самоврядуванню школи, яку очолює педагог-організатор Дешко Н.Г. та голова Ради старшокласників Анастасія Мельничук. Робота у відділах учнівського самоврядування була спрямована на формування в учнівському колективі таких основних принципів, як: толерантність, самоорганізація, демократичне обговорення рішень, які приймаються, повага до інтересів, достоїнства та думки кожного з учасників навчально-виховного процесу. Члени учнівського самоврядування школи продовжили активно працювати в рядах міського органу молодіжного самоврядування. Активом Ради старшокласників школи були підготовлені та проведені Новорічні привітання для учнів та педагогів.

 Проблема, над якою працює Рада  старшокласників:

"Виховання творчої   особистості" 

Обов’язки членів Ради старшокласників:

1. Бути прикладом у навчанні і праці.

2. Захищати інтереси учнів.

3. Організувати    роботу   центрів   у класному колективі.

4. Координувати   і   контролювати  діяльність первинних центрів.

5. Забезпечувати   життєдіяльність   учнівського самоврядування школи.

6. Організувати підготовку та проведення  загально -  шкільних     заходів,     спрямованих   на   розвиток   особистості   як суб'єкта життя.

7. Забезпечувати   представництво   шкіль­ного учнівського самоврядування.

8. Звітувати перед Радою  Старшокласників.

      Права членів Ради сmаршокласників

1.   Брати участь у роботі всіх напрямків дитячого самоврядування

2.   Представляти інтереси учнів.

3.   Співпрацювати  з педагогічним колективом та батьківскою радою.

4.   Проводити  засідання, приймати рішення і виконувати їх.

5.   Давати  доручення всім учням і контролювати їх виконання.

Що таке учнівське самоврядування і які його завдання

Сьогодні в більшості шкіл України йде пошук шляхів розвитку учнівського самоврядування. Сучасна школа повинна виробити в кожного учня вміння, звичку активно діяти у розв'язанні найважливіших питань життя країни, свого колективу, навчити дітей формулювати, висловлювати та відстоювати власну думку. Вирішення цього завдання можливе тільки на шляху розвитку учнівського самоврядування.

Учнівське самоврядування - добровільне об'єднання учнів, мета якого - сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

Учнівське самоврядування - це:

•    метод,   організації   учнівського   колективу,   який   забезпечує   формування    відносин, відповідальної залежності в колективі та організаторських якостей окремої особистості;

•    складова частина системи  педагогічних засобів,  оскільки вирішує  специфічні завдання єдиного колективу;

•    результат педагогічної взаємодії вчительського і учнівського колективів;

•    діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку; принцип організації життя .колективу школярів.

Принципи, які лежать в основі учнівського самоврядування школи:

- розширення реальних прав та повноважень органів самоврядування;

- свідомість, самодіяльність та активність учнів;

- доброзичлива вимогливість;

- регулярна почергова змінність виборного активу;

- відповідальність віковим та індивідуальним особливостям учнів;

- конкретизація колективних творчих справ.

Які завдання вирішує учнівське самоврядування:

1.   Сприяє навчальній та творчій діяльності учнів.

2.   Формує особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією.

3.   Забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом їх залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.

4.   Формує ініціативну, здатну приймати нестандартні рішення, особистість.

5.   Забезпечує захист прав та інтересів учнів.

6.   Створює широке поле можливостей для самореалізації школярів в конкретних справах.

7.   Виховує почуття власної гідності, вчить досягати індивідуальної та суспільної мети.

8.   Відвертає дітей від асоціальних форм поведінки

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту