Понеділок, 25.03.2019, 05:25
Ніжинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст №15
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 148
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів історії та правознавства 

Методичне об’єднання учителів історії та правознавства працює над реалізацією проблеми «Формування та розвиток життєво спроможної творчої особистості через ефективні форми роботи науково-методичного та психологічного супроводу навчального процесу на засадах національно - патріотичного виховання».

  • засіданнях колеги діляться здобутками зі своєї проблеми , відбувається обмін досвідом між вчителями. Так, на засіданні у формі «бесіди за круглим столом» розглянули питання «Методичні рекомендації щодо вивчення історії та правознавства у 2018-2019 н. р.», «Про затвердження навчальних програм для учнів 10-11 класів загальноосвітніх закладів», «Формування патріотичної та громадянської відповідальності учнів на уроках історії та в позакласній роботі; обговорили листи МОН України «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати освіту на основі повної загальної середньої освіти». Обрані форми проведення засідань надали можливість усім членам поділитися досвідом, внести пропозиції, отримати консультації з методичних питань, висловити власні думки.

На засіданнях методичного об'єднання обговорюються питання про організацію групової та індивідуальної роботи на уроках , про форми і методи роботи з обдарованими дітьми, новини педагогічної та науково-методичної літератури .

Постійно вчителі працюють над поповненням методичної та довідникової літератури , дидактичного, наочного матеріалу кабінету історії, поновленням матеріалів на історичних стендах.

Традиційно, в жовтні , в школі відбувся Тиждень історії, який проведений у співпраці з студентами історико – юридичного факультету НДУ імені Миколи Гоголя. Учні взяли активну участь у краєзнавчому турнірі « Люби і знай свій рідний край» (6-7 кл.), заходах присвячених 100-й річниці від початку Української революції1917-1921 рр.: години спілкування «М.С. Грушевський – дослідник і творець історії відродження України ХХ ст.» (9-11 кл.), «Жив і творив заради України…» (бібліографічний огляд літератури про життя та діяльність М.С. Грушевського), перегляд та обговорення документального фільму « Крути. Молода кров.»( з циклу «Україна. Забута історія.»)

У рамках методичного тижня проведені заходи: заочна подорож « Давній Єгипет – доторкнутися до сонця» (6 –ті кл.), брейн –ринг «Україна – серце Європи»(10- 11 кл.), екскурсія у шкільний краєзнавчий музей ( учитель Ісаєнко В.М.), усний журнал «Українська державна символіка» ( 5-ті кл.), історична гра«Колесо історії»( 7 –мі кл.), брейн-ринг «Лабіринтами минулого ( 8- 9 кл.) ( учитель Крапивний Я.М.) .

Учні взяли активну участь у конкурсі стіннівок “Історія на сторінках стінних газет та в дитячих малюнках”.

З нагоди Всеукраїнського тижня правознавства в школі проведені такі заходи: бесіди, години спілкування «Державні символи України», « Права та обов’язки учнів», ділова гра «Якщо немає обов’язків – відсутні й права». Діти взяли участь у цікавих конкурсах «майбутніх адвокатів» «Я вмію переконувати», «майбутніх суддів» «Знайди правове рішення», розв’язували юридичні тести «Знаєш – відповідаєш» та юридичні задачі. Також учителі історії та права взяли участь у ХІV Мандрівному міжнародному фестивалі документального кіно про права людини Docudays.UA та провели з старшокласниками тренінги. Ці заходи сприяли популяризації та поглибленню правових знань та правової грамотності учнів.

Учні школи отримали такі результати у ІІ (міському) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії :

ПІ учня

Клас

Місце

Учитель

Лагодна Валерія

8-А

1

Ісаєнко В.М

Коломійченко Артем

9-А

7

Крапивний Я.М.

Брюнчугіна Аліна

10

2

Ісаєнко В.М.

Забіяка Ірина

11-А

3

Ісаєнко В.М.

         

Результати ІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства :

ПІ учня

Клас

Місце

Учитель

Нахаєв Олександр

9-В

8

Крапивний Я.М.

 

Березка Владислава

11-А

7

Крапивний Я.М.

Випускники справилися із завданнями контрольної роботи за текстом дирекції школи з історії України . Писали роботу 23 учні11-А і 11-Б класів. На високому рівні виконали завдання 5 учнів(21,7%) достатньому – 5учнів ( 21,7%), середньому рівні - 13 учнів(56, 6%). Порівняно з минулорічним балом 11 учнів підвищили свій результат Катруха Я., Яковець В., Прокопенко Н., Логошко І.,Березка В., Бондаренко А., Дусь С., Ліпакова В.,

Прохоров С., Пушня Р.,Слюсаренко Д. Понизили свій бал 3 учні : Захаренко О., Забіяка І., Тонконог І. Якість знань становить 6, 9 бали. Типові помилки допущені у встановленні правильної хронологічної послідовності подій ( завдання 27-28,53-54) та відповідності ( діяч- галузь, термін – визначення) – завдання 24-26, 54 -56.

Лагодна Валерія , учениця 8- А класу, презентувала дослідження «Історія та люди. Петро Калнишевський . Довгий щлях до визнання…» в рамках міського етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості під гаслом« Об’єднаймося ж, брати мої!»

( номінація Історія України і державотворення»), учитель Ісаєнко В.М.

Учениця 11 класу Брюнчугіна Аліна (учитель Ісаєнко В.М.) взяла участь й третій науково-практичній конференції «Ніжинці відомі й невідомі:особистісний фактор у регіональній історії» та презентувала дослідження «Озвусь на музику небес…»; учениця

Учень 9- В класу Нахаєв Олександр зайняв ІІ місце у міському конкурсі «Юридичний турнір» (учитель Крапивний Я.М.)

У рамках наукового об’єднання МАН учениця 10 класу Брюнчугіна Аліна працює над дослідженням «Ніжинське повітове земство в роки І світової війни (1914-1917 рр.)» (учитель Крапивний Я.М.)

Крапивний Я. М. ділиться досвідом через публікації:

Крапивний Я.М. Особливості професійної підготовки вчителів у Чернігівському єпархіальному жіночому училищі в ХІХ ст..//Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст]. Вип .142 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. Ред. Носко М.О.- Чернігів: ЧНПУ, 2017.С.88-92. (Серія :Педагогічні науки)

Методоб’єднання вчителів історії і правознавства ставить перед собою такі завдання:

  1. Активізувати роботу з обдарованими дітьми через залучення учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах, конкурсах - захисті науково-дослідницьких робіт МАН.
  2. Виховувати почуття національної свідомості та громадянської зрілості школярів на уроках та в позакласній роботі, сприяти активізації дослідницько - пошукової, краєзнавчої роботи учнів.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту