Методична проблема над якою працюють
вчителі трудового навчання:
« Впровадження проектних технологій. Створення умов для індивідуального і диференційованого навчання. Забезпечення робочих місць для самостійної трудової діяльності, що сприятиме формуванню творчої особистості учня в сучасній школі».
Кількісний і якісний склад:
Власова Тамара Іванівна – освіта вища, вчитель-методист, відмінник освіти України Панахно Володимир Володимирович – освіта вища, вчитель-методист, відмінник освіти України Месропян Олена Анатоліївна - освіта вища, вчитель І категорії
Аналіз роботи м. о. вчителів трудового навчання за 2017 – 2018 н. р.
Методичне об’єднання у своїй діяльності керувалось Законами України «Про освіту», рекомендаціями щодо викладання трудового навчання, а саме велику увагу приділили актуальним проблемам та новим тенденціям у викладанні предмету «Трудове навчання» 5- 9 класів.
Опрацьовані нормативні документи:
- методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання в 2018-2019 н.р., робочої групи, яка здійснила оновлення програми відповідно до наказу № 52 Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017 р.; наказу №201 від 10.02.2017р. та наказу МОН України від 07.06.2017 № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів"
- Питання використання методу індивідуальних та колективних проектів на уроках трудового навчання в 9 класах по впровадженню проектних технологій;
- підготовка майстерень до проведення І – ІІ турів олімпіад з трудового навчання та посилення роботи з обдарованими дітьми нащо отримали гарні результати.
Обмінювалися досвідом протягом року щодо впровадження оновленої програми, виконання практичних робіт на уроках трудового навчання.
Роботи учнів, які виготовлялись на протязі навчального року.