Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти. Впровадження STEM-уроків у молодшій школі формує інтерес в учнів до природничих і технічних дисциплін. Любов до виконання роботи, отримання реального результату є основою розвитку інтересу учнів до навчання в цілому. Цікавим є те, що під час STEM-уроків у центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити.
Під час вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» учні 3-Б класу Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15, на чолі з класним керівником, учителем початкових класів Парубець Віталією Володимирівною, досить часто випробовують себе у ролі науковців, дослідників. Так, під час вивчення теми «Використання корисних копалин рідного краю в господарській діяльності людини» третьокласники закріпили знання про корисні копалини та їх властивості; визначили шляхи економного та раціонального використання. Логічним продовженням було дослідження «Землетрус та будова моделі споруди». Юні науковці створили модель споруди для дослідження впливу землетрусу на неї та визначили фактори, які роблять будинки стійкішими до землетрусів, такі як перехресне кріплення та конусна геометрія.
Під час проведення освітнього процесу вчитель не тільки забезпечуєте засвоєння учнями навчального матеріалу, а й дбає про формування їх самостійного, аналітичного мислення, інтелектуального, наукового та особистісного розвитку дітей. Молодці!
+3
|