Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти. Впровадження STEM-уроків у молодшій школі формує інтерес в учнів до природничих і технічних дисциплін. Любов до виконання роботи, отримання реального результату є основою розвитку інтересу учнів до навчання в цілому. Цікавим є те, що під час STEM-уроків у центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити.
Під час вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» учні 3-Б класу Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15, на чолі з класним керівником, учителем початкових класів Парубець Віталією Володимирівною, досить часто випробовують себе у ролі науковців, дослідників. Так, під час вивчення теми «Використання корисних копалин рідного краю в господарській діяльності людини» третьокласники закріпили знання про корисні к
...
Читати далі »